Kako odabrati prave ključne reči u SEO optimizaciji
Nekada je bilo dovoljno izabrati prave ključne reči koje opisuju vašu stranicu, upisati ih u metatag "ključne reči" i vaš sajt bi provereno bio dobro rangiran. Kako se broj sajtova na web-u povećavao, kriterijumi su se menjali. Sada je važnost ključnih reči, zamenjen ključnim frazama od po 2-3 reči.
Ukoliko je Vaš sajt o nakitu, umesto ključnih reči "nakit" i "ogrlice", mnogo bi korisnije bilo koristiti: "izrada nakita", "jeftin nakit", "ručno rađen nakit" itd. Stavite se u ulogu korisnika i razmislite šta biste vi upisali kao pretragu da vas ta tema zanima. Razmislite o ključnim rečima tj. frazama koje će najbolje opisati Vaše proizvode i usluge i sadžaj Vašeg sajta.
Prilikom korišćenja ovakvih fraza, možda ćete dobiti manje klikova, ali će posetioci Vašeg sajta biti ljudi koji su zaista zainteresovani za ono što Vi imate da ponudite.